pühapäev, 7. juuni 2015

Minust


Tere kallid lugejad, kes on siia sattunud tänu sellele, et minust rohkem teada saada!

Mina olen Reti Jõerand, 15aastane ja elan Pärnus. Pärnus olen põhiliselt elanud terve oma elu. Välja arvatud siis, kui ma päris päris pisikesena 2 aastat USA-s elasin. See oli lahe aeg, kuigi ma sellest väga midagi ei mäleta. Aga lihtsalt pilte vaadates tundub küll, et see oli tore aeg. 
Mulle meeldib reisida. No, tegelikult ma kardan lennukiga lendamist, sest kardan lennuõnnetusi. Aga sellegi poolest tahan ma reisida. Olen käinud Soomes, Lätis, Saksamaal, Inglismaal, Egiptuses ja Ameerikas. Ameerikas olen käinud oma elu jooksul vähemalt 4 korda ja tahan kindlasti veel minna. Usu või ära usu- ma pole kordagi käinud Eestis ühelgi saarel. Ei Saaremaal ega Kihnus ega kuskil mujal. See on päris naljakas. Tegelikult on palju kohti, kus ma Eestis käinud pole. 

Lähen see aasta 9.klassi. Tulev aasta saab kindlasti olema päris raske ja närvesööv. Kõik eksamid ja muud värgid särgid. Put I hope to do my best! Kooli kõrvalt tegelen ka erinevate huvitegevustega. Tantsimine on üks neist. Tantsinud olen umbes 4 aastat. See on väga mõnus tegevus, eriti meeldib mulle esinemine. 

See aasta tahaksin liituda veel juurde mõne spordiklubiga, kuna mulle kangesti meeldivad erinevad rühmatreeningud. Eriti sellised rahulikumad nt Pilates ja BodyBalance. Lihtsalt super! Ma arvan, et nendes käimine kindlasti maandab argielu stressi ja väsimust. Mulle meeldivad muidu sellised üldfüüsilised treeningud ka nt BodyPump, Aga see eest BodyAttack on tõsiselt jube. Ikka tõeline attack. Esimese poole tunniga oled juba surnud. Pulss on laes ja süda paha. See treening pole vist minule. 

Aga ma võiks iseloomustada ennast paari sõnaga. Tahtejõuline, perfektsionist ja maksimalist. Kõik on umbes samatähendusega iseloomujooned, aga jah. Kui ma midagi ette olen võtnud, siis ma ei jäta seda tavaliselt lõpetamata. Kui ma midagi tahan, siis ma pingutan selle nimel kõvasti ja ei anna alla. Kui ma midagi teen siis see peab oleme tehtud võimalikult perfektselt. Sellist tüüpi inimene ma olen. Vahel olen ka kiuslik ja tähenärija. Aga ainul vahel :D. 







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar