laupäev, 1. august 2015

Lihtne tervislik köögiviljapüree

       


Täna tuli mul suur suur tahtmine valmistada midagi maitsvat ning toitvat. Terve hommik mõlkus mul peas, et teeks õige jälle mingit püreed. Noh, eelmine nädal tegin ka seda köögiviljapüreed (natukene teistsuguste komponentidega) ja see maitses üli üli hästi. Viimasel ajal olengi tahtnud ainult neid püreesid valmistada, sest ma olen hull nende järgi. Nüüd mõtlen jälle, et teeks homme veel :D. Kindlasti tulevikus tahaksin ma ära proovida tomatipüreesupi ning brokoli juustusupi. Sounds good :). Mul polnud plaaniski seda retsepti siia lisada, õigupoolest mul ei tulnud lihtsalt pähe alguses, et võiks seda imelihtsat retsepti ka teiega jagada. Kuna olin piltide tegemise hetkel just pool toitu valmis teinud, siis ei saanud ma kõiki retseptis olevaid samme jäädvustada. Ja ärge pahandage, et mul on pildi peal 5 porgandi asemel 2 ja mõned kartulid jäid ka pildi tegemise ajal puudu, sest nagu ma ennist mainisin, olin ma need vägivaldselt juba ära tükeldanud. Aga retsept on siis selline:



Vaja läheb:

6 keskmise suurusega kartulit
5 porgandit
8 lillkapsa õisikut
200 ml kohvikoort 10%
1 puljong
natukene soola


1. Pese ja koori kartulid ning porgandid. Eemalda tervest lillkapsast 8 õisikut.

2. Tükelda kartulid keskmise suurusega tükkideks, porgandid võid lihtsalt sektoriteks lõigata. Samuti tükeldada lillkapsas. Samal ajal kui sa neid tükeldad, võid poti koos puljongiga keema panna.

3. Pane esmalt potti tükeldatud kartulid ja porgandid. Lase keeda umbes 5-7 minutit.

4. Lisa juurde veel lillkapsad ning keeda edasi  7 minutit. 

5. Kui köögiviljad on piisavalt pehmed, siis tõsta pott tulelt maha. Eemalda puljongiveest sõelaga kõik köögiviljad ning pane need 
blendrisse. Kalla blendrisse lisaks juurde umbes pool tassitäit puljongivett.





6. Lisa segule juurde ka 200ml kohvikoort, Maitsesta soola ja teiste omalt poolt soovitud maitseainetega.





7. Blenderda terve segu ühtlaseks massiks. Kui masin ei hakka millegi pärast köögivilju blenderdama, siis peaks lisama segule natukene rohkem vedelikku.



8. Kui segu on ühtlane, siis võid koheselt selle serveerida ja asuda tundma imelist maitset njämmi! :) 












Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar