teisipäev, 28. juuli 2015

Mis ma aastatega võitnud olen

 

Mõtlesin ka, et märgiks ära mis ma kunagi võitnud olen. Olen koguaeg arvanud, et mina olen just see, kellel ei vea igasugustes loosimistes. Kuid kui nüüd järele mõtlema hakata, siis olen küll võitnud  piisavalt. Alati kui ma näen facebookis mingit loosi, siis ma tavaliselt ikka osalen. Ei tea kunagi, millal jälle õnn õuel on. Hetkel ma midagi märkmisväärset võitnud kahjuks ei ole. 


1. Minu kõige suurim võit oli kaitseministeeriumi poolt korraldatud kirjandite konkursil. Võitsin seal noorima vanuseastme kirjandiga esimese koha. Auhinnaks oli iphone5! Ma olin lihtsalt nii õnnelik, segaduses, ahastuses, kui ma teada sain, et ma olen selle konkursi võitnud. Olin just rattaga sõitmas, kui mulle võitu teatati. Küsisin mitu korda üle, et ega keegi nimega pole eksinud või midagi sassi ajanud. Peale kõne lõpetamist sõitsin rattaga edasi ja oleks suures õnnejoovastuses vastu puud sõitnud :D.





2. Kui tulles ikkagi tagsi loosimiste juurde, olen võitnud ka nii mõndagi. Üks kord võitsin klubi Venuse paketi, kus sees oli kontserti sissepääs ning lisaks üks suur söögilaud 10le. Muidugi ei saanud ma oma võidurõõmu kaua nautida, kuna nii noortele see pakett mõeldud ei olnud.

3. Võitsin Elu24 loosis Lady Gaga kontserdipileti kõige kallimasse tsooni. Ma olin ka nagu mega mega õnnelik! 

4. Õelapsele olen võitnud facebookis mingi Jänku Jussi vihikute komplekti, mis oli tegelikult vajalik võit, sest ta pidevalt nõudis seda kõigi käest. No siis ma olin hea tädi ja võitsin talle selle :D. 

5. Süü on tähtedelkinopiletid võitsin Apollo kino facebooki lehe loosimises.

6. Just hiljuti võitsin Elvitali loosimises juustehoolduskomplekti. Võidust ma ei teadnud selle hetkeni midagi, kui mulle postkontorisse pakk tuli.

7. Õhtulehe loosimises võitsin piletid Billy Ellioti muusikalile, kuhu tahtsin ka väga minna.

8. Yo jogurti auhinnamängus võitsin üks kord ühe topsi jogurtit.

9. Noortehääles võitsin kaks aastat tagasi kaks suurt kasti Mesikäpa topsküpsiseid. Mmmmm....Ma ei tea kaua aega läks, et kõik küpsised ära pugida. Ma arvan, et umbes kolm kuud? Ühesõnaga pärast kolme kuud oli mul neist küpsistest täielikult kopp ees. Mõtlesin, et enam ma kindlasti ei osta neid küpsiseid. Kui praegu järele mõtlema hakata, siis ära ei ütleks küll, kui keegi pakuks. 


No umbes üheksa sain kokku. Minu jaoks täiesti normaalne arv! Täitsa lahedad ja vajalikud võidud on mulle juhtunud. Eks ma tasapisi täiendan seda postitust, kui peaks veel midagi lahedat võitma! :)








   

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar