laupäev, 25. juuli 2015

How to get rid of acne



Ärkasin mina laupäeval üles ning kõmpisin uniselt peegli ette. Ja mis mulle vastu vaatas!?Ma pidin lihtsalt šoki saama.....mul oli terve laup punaseid vistrike täis. Ma saan aru, et minu eas on vistrikud täiesti tavaline nähtus, aga nii hull pole mu nägu kunagi olnud. Ja eriti veel otsaesine. Googeldasin, kuidas kiiresti vistrikest lahti saada ning kõik veebisaidid ütlesid põhimõtteliselt sama asja- ära söö magusat, joo vett, toitu tervislikult. No aga neid tegureid ma olen koguaeg täitnud. Ma toitun tervislikult, joon piisavalt vett(kuid võiks rohkem juua) ning hoidun magusast, MIKS OMETI MU NÄGU SELLISEKS MUUTUS? Otsisin internetist erinevaid koduseid võtteid, kuidas vistrikest lahti saada. Küll hõõrusin jääga, tupsutasin õunaäädikaga ning proovisin ka muid varjante, aga ei midagi- vistrikud ei läinud ära ja neid tekkis nahaalselt juurde! Terve nädalavahetus istusin ma kodus ning lootsin, et need päev päeva järel mu nahalt kaovad. Lootus pidi olema lollide lohutus. Ei läinud nad midagi paari päevaga minema(siiamaani on mõned alles). Ma olin täiesti nõutu, kurb ning ahastuses. 

Esmaspäeval lugesin kuskilt foorumist, et vistrikuid pidi kuivatama savimask.Viimases lootuses kõndisin hommikul kaubanduskeskusesse ning astusin sisse loodustarvete poodi. Sealselt müüjalt küsisin kohe savimaski ja akne kohta. Tema sõnul pidi musta savi mask aitama ideaalselt vistrikute vastu. Ostsin selle ära ning hakkasin koheselt kodu poole tormama, et maski proovida, kuid ennem poest väljumist tuli mulle meelde, et vistrikute vastu aitab hästi ka Sudo kreem(mis on tegelikult mõeldud beebidele). Sisenesin apteeki ning vestlesin sealse apteekriga. Tema soovitas selle beebikreemi asemel hoopis tsinksalvi, mis pidi samuti ära võtma nahalt punetuse ning kuivatama vistrikke. Ostsin ka selle ära ning kiirustasin koju. Puhastasin näo ära ning hakkasin seda savimaski katsetama. Pakis oli kaks väiksemat pakikest, nende sees savipulber. Maski saamiseks on vaja segada kokku natukene savipulbrit ning vett. Mask peab tulema hapukoore taoline. Maski pealekandmine on üks omamoodi kunst, sest selle musta möksiga plätserdamine ei ole just eriti mugav(mask tilkus maha, vannituba oli hiljem musta möksi täis :D). Hoidsin maski näol umbes 20 minutit ning siis tuli teine katsumus- selle maha saamine. See oli niimoodi ära kivistunud, et oioioi....Pesin nägu sooja veega ning varsti hakkas mask vedelamaks muutuma, kuid siiski savi eemaldamine võttis kaua aega. Lõpuks kui see eemaldatud sai siis vaatasin koheselt peeglisse. Vistrike oli kuidagi vähemaks jäänud....päris tõsiselt! See vist aitas! Peale savimaski kandsin näole paksult tsinksalvi. Tsinksalviga määrisin ennast kokku ka ennem magamaminekut.


Järgmisel päeval oli tõsesti vistrikuid palju vähem! Uskumatu! Praegugi määrin ennast kaks korda päevas tsinksalviga ning teen savimaski, et punnid täielikult kaoks. Soovitan seda ka teile! 


Savimaski pakend on selline




Ühes pakis on kaks 50 grammist pakikest









Lõpuks väike võrdlus. Fotode vahe on ainult paar tundi ning parempoolselt pildilt on näha, et punetus on tõesti vöiksem ning vistrike ka vähem! Tasub proovida!





Kuidas teie olete saanud lahti tüütutest vistrikest?
















1 kommentaar:

  1. Mul on vistrikud kadunud tervisliku eluviisiga.
    Kunagi proovisin ka tsinksalvi aga see ei sobinud mulle üldse, tekitas just vistrike juurde.

    VastaKustuta