esmaspäev, 27. juuli 2015

Ripsmepikendused yes or no?


  Minu ripsmesaaga sai alguse selle aasta märstis, kui otsustasin esmakordselt endale külge panna ripsmepikendused. Pikad, tumedad ja tihedad ripsmed tundusid nii ahvatlevad. Kõige esimesel korral ostsin ma kuskilt sooduspakkumiste portaalist ripsmepikenduste paigaldamise voucheri. Voucher maksis 15 eurot. Peale voucheri ostmist helistasin koheselt salongi ja sain teada, et neil on piisavalt vabu aegu, et mind nn jutule võtta. Salongi nimi oli Freia ilustuudio. Seadsingi sammud samal päeval salongi poole. Tehnik tundus tore ning nii ma siis usaldasin ennast tema hoolde. Paigaldaja nime ei tea, aga tegu oli vene rahvusest naisterahvaga. Kui tavaliselt võtab pikenduste pealepanek aega 1,5-2 tundi, siis mulle pandi need peale umbes 45 minutiga. Tundus kummaline, et pikenduste panek nii vähe aega võttis, kuid hiljem peeglisse vaadates olid ripsmed ilusad ja korralikud, kuigi oleks võinud olla natukene lühemad. 2 päeva hiljem läksid ripsmed nii sassi kui sassi, et veetsin pea 20 minutit neid kammides. Ripsmed tundusid kuidagi jäigad ja liimised. Kuna ma  pikendustest eriti midagi täpsemat ei jaganud siis mõtlesin, et see on normaalne. Kummaline tundus see, et ripsmed olid paigaltatud nagu silmalau peale, aga jälle mõtlesin mina, et see võibolla käibki nii. Esimene pilt on tehtud vahetult ennem pikenduste paigaldust. Teine pilt on tehtud paar päeva hiljem.












Käisin vahepeal samas kohas hoolduses ka ja puha. Peale hooldust läksid asjad eriti imelikuks. Ripsmed pudenesid pidevalt ära, olid rasked ja jäigad. Ja ALATI kui ma pesemas käisin ja pead loputasin hakkasid silmad kohutavalt kipitama. See oli lihtsalt õudne! Iga kord 10 minutit seda taluda oli lihtsalt jube ja see ei olnud enam normaalne. Ostsin riitsinusõli ning kakkusin need ripsmed maha. Aega võttis umbes tund. Mainiks ära, et samas kohas käis ripsmeid paigaldamas mu ema, kellel oli pärast paigaldamist sama lugu ning lisaks tulid tal ripsmed 5 päevaga ära! 



 Pärast ripsmete eemaldamist valdas mind töielik shokk. Peaaegu kõik mu ripsmed olid kadunud. Ainult mõned üksikud rootsud olid alles. Ja ripsmetuššiga olid nad veel jubedamad. Sellised pulgad.


 










Ei suutnud mina ennast sellisena enam vaadata. Otsisin meeleheitlikult erinevaid ripsmetehnikuid, kes teeks tööd ka pühapäeval, kuid kõik salongid vastasid, et nemad ei ole avatud pühapäeval. Lõpuks leidsin ühe tehniku numbri, kes ka algselt ütles mulle ära, kuid oli lõpuks minu kurba lugu kuulates nõus. Läksin kella kuueks uue tehniku juurde. Rääkisin talle kogu oma ripsmesaaga ära. Uskumatu, et ta suutis minu rootsudele sellised korralikud ripsmed uuesti peale panna. Aega võttis ikka korralikult. See tehnik pani mulle tunduvalt lühemad ja loomulikumad  ripsmed . Olin väga rahul. Enam ei olnud ripsmed niimoodi lau peal vaid ilusti all, ripsmed olid sulgkerged ja pehmed.

Otsustasin, et hakkangi selle tehniku juures käima, kuid siis jõudsin arusaamani, et mul on pikendustest täielik sõltuvus tekkinud. Sõltuvus seisnes sellest, et ma ei suutnud ilma nendeta olla. Jõudsin otsusele, et ma lasen nendel pikendustel ära tulla ning siis hakkan oma ripsukesi ravima. Läks aega umbes kuu, kui ripsmed olid täielikult ära tulnud. Uskumatu tundus see, et mu ripsmed olid vägagi korralikud pärast neid pikendusi. Mitte küll nii tihedad nagu alguses, kuid ikkagi ei olnud nad enam mingid õlekõrred nagu ennem. Ma arvan, et enam ma kindlasti ei viitsiks oma aega ja raha raisata pikenduste peale. Enda ripsmetega on ikka palju parem olla.


Hetkel on mu loomulikud ripsmed sellised.......Turgutan neid pidevalt riitsinusõli ja ripsmeseerumiga. 

















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar