teisipäev, 28. juuli 2015

Probleemsed juuksed

   
 Olen piisaval jutustanud siin blogis oma näonahast ja ripsmetest. Nüüd kirjutan oma juustest :) 
Oeh...ma julgen tunnistada, et olen neile meeletult haiget teinud. Ma ainult värvin ja värvin neid. Te ilmselt ei usuks, aga ma lasin oma pea esimest korda ära blondeerida umbes 8 aastaselt. Täiesti heledaks noh. Mu loomulik värv on muidu tavapärase eestlase kartulakoore värv. Ja nii ma hakkasingi järk-järgult värvidega jändama. Peale esmast blondeerimst ma ei lasknud oma juukseid pikka aega värvida. Umbes kaks aastat. Kuid siis kui natuke suuremaks sain (hah, 10aastane küll mingi suur ei ole:D), siis järjest lasin ja lasin värvida. Mäletan, et 4.klassi lõpuaktusel olid mul süsimustad juuksed. Mõne aja pärast  värvisin jälle blondiks tagasi, siis pruuniks, siis jälle heleblondiks ja siis jälle tumeblondiks Olen isegi oranziks värvinud, aga kuna see mulle eriti ei meeldinud, siis värvisin oma juuksed uuesti heledaks, Noh, kuni eelmise aastani lasin ma sellel tumeblondil olla, kuid siis tahtsin ma värvida juuksed pruuniks. Muidugi nad ei läinud pruuniks. Läksid selliseks roheliseks. No see oli tõsine ehmatus, kuid järgmine päev värvisin ise vahtvärviga pea tumepruuniks. Siis oli natuke normaalsem, kuigi olin endale tohutult võõras.  Harjusin ära ja värvisin põhiliselt ainult juuri. 

Väike värviskaala.









Aga mu juukseotsad olid nagu mega katki (pole midagi imestada, kui olen sellist värvisõda pidanud). Üldse olid nad sellised takused ja üldse ei kasvanud enam. Natukene õlgadest üle on nad mul olnud päris mitu aastat. Muidugi lasin otsi ka lõigata, aga noh, mis sa ikka sopast kulda teed. Nüüd just eelmine nädal lasin lõigata oma juuksed päris korralikult lühemaks( no tegelikult ei lasknud, emps lihtsalt lõikas, kuna mul oli nii  palju katkisi otsi). Alguses oli natuke võõras, aga harjusin kiirelt ära ja mulle see sonks meeldib. Ja kuna olin tüdinud täiesti tumedast peast, siis lasin teha endale blondid salgud sisse selle Palette triibutajaga. Muide päris hea värv on- juuksed läksid ilusasti blondiks, mitte roheliseks ega kollaseks. Juuksed näevad palju tervemad välja ja pehmemad.

Olen ära rääkinud kogu oma loo juuksevärvidest, aga tegelikult tahtsin siia ka kirjutada oma juuste pikkusest. Pole nad kunagi olnud eriti pikad ega paksud. Ma arvan, et asi on geenides. Kunagi ulatusid mu juuksed poolde selga ja olid natukene üle rinna, kuid tol ajal tahtsin ma nii väga oma soengut muuta ning lasin lõigata need juuksed õlgadeni. Pärast seda juuksed enam tagasi ei kasvanud. Vahepeal tegin ohtralt pilte oma juustest, et kui palju on nad kasvanud. NO tegelikult siis oli mingit kasvu näha, aga ikkagi olid juuksed katki. Ja siis ei jäänud enam muud üle, kui eelmine nädal need otsad maha lõigata. Oleks võinud juba varem lõigata, sest mulle meeldib see lühem soeng palju rohkem, kui need katkised nässakad. Enam ma nii väga pikke juukseid ei tahagi. Parem olgu siis natuke lühemad, aga tervemad.


Nonii... sellel parempoolsel pildil nägid juuksed suht terved välja, siis läksid nad jälle koledamaks. Lasin lõigata oma juukseid(keskmine pilt). Kesmise ja vasakpoolse pildi vahe oli kaks kuud ja näha on, et juuksed olid kasvanud. Aga ikkagi läksid otsad jälle katki.


Siin on näha, et juuksed olid mega katki ja takused.





Hetkel on mul juuksed sellised. Olen väga rahul ja tundub, et oli õige otsus neid lõigata.

     


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar